Stranice

Categories

SOCIAL MEDIA

srijeda, 19. travnja 2017.

TOP PONUDA KUPAĆIH KOSTIMA 2017 - MANZARA.HR

Hello dragi moji,💙

Proljeće nam je u tijeku i polako se moramo pripremati za nadolazeće ljeto koje nam kuca na vrata. U današnje vrijeme više nemamo "normalnih" godišnjih doba već nam naglo padaju ili se dižu temperature tako da ubrzo možemo očekivati da ćemo iz laganih majica uskočiti u kupaće kostime. Tako to inače bude.😉 Trebaju li vama novi kupaći kostimi??




MANZARA.HR onnline trgovina javila mi se za suradnju i naravno da sam prihvatila. Moram priznati da sam bila time oduševljena jer mi se po prvi puta pružila prilika da pišem o nečemu malo drugačijem. Zašto ne isprobati nešto novo kada ti se nudi.😊






Već ranije sam čula za Manzara stranicu, pa čak mislim i da sam nešto naručivala jer mi se nalazi negdje u podsvijesti, ali u to nisam 100% sigurna tako da me nemojte držati za riječ.😉

Uglavnom , Manzara stranica osim najnovijih modela kupaćih kostima u svojoj ponudi nudi razne haljinice, hlače, majice,trenirke, jakne, modne dodatke a osim ženske odjeće nudi, mušku i za naše najmlađe, dječju odjeću. Osim toga u Manzari možete pronaći široku ponudu vjenčanica po vrlo povoljnim cijenama.

Za sve narudžbe iznad 290 kn poštarina je besplatna, a nude vam osim kartičnog plaćanja, plaćanje pouzećem. Povrat je u roku 14 dana. Nije tako loše, zar ne 😉😊

Gledavši malo njihovu stranicu dosta toga mi je zapelo za oko. Pogotovo njihova ponuda kupaći kostimi. Stoga sam se odlučila da vam ukratko predstavim ponudu onih kostima koji su meni zapeli za oko a isto i vama preporučam da bacite oko na njihovu ponudu.
Ispod svake slike ostavit ću vam link da i sami možete pogledati.


Prvi na redu koji mi je zaista predivan je ovaj crno bijeli dvodjelni kostim MILA kojem je cijena zaista prihvatljiva ( 179,00 kn ). Najviše mi se sviđa kombinacija crno bijele boje i ove trakice na donjem dijelu kostima. To mu daje nešto posebno drugačije a opet jednostavno.
Materijal: poliamid i elastin


CRNO BIJELI KOSTIM MILA

Drugi koji me očarao je ovaj predivni kupaći kostim u plavkastoj nijansi MANDORLA kojem je cijena nešto manja od predhodnog a iznosi samo 159,oo kn
Boja me ostavlja bez daha i vjerujem da bih na većini dobro stajao, pogotovo onim sretnicama s preplanulom puti, gdje ja nikako ne spadam.😒😉 Opet me ove trakice očaravaju.
Baš zbog tih trakica, odnosno izrezanih dijelova on izgleda posebno, zar ne. Kod ovog kostima i gornji i donji dio su posebni.
Materijal:82% Poliamid, 18% Elastin

BIKINI MANDORLA -plavi

 KUPAĆI KOSTIM ELDREDA zeleni cijena 169,00 kn kojeg krase ovi divni motivi cvijeće sastoji se od gornjeg dijela u obliku topića kojeg mogu nositi apsolutno svi, i donjeg dijela koji je spuštenog kroja kojeg krasi ukrasni lančić. To je kao jedan malo dodatak koji mijenja cijelu priču. Materijal : 82% Najlon, 18% Spandex

KUPAĆI KOSTIM ELDREDA

Kupaći kostim TERIKA cijena 169,00 kn je jedini koji sam izabrala a da nažalost ne bih se usudila nositi jer smatram da više nisam u godinama u kojima bih primjereno izgledao na meni.😐
Vrlo izazovan jedno-djelni kupaći koji puno otkriva. Uzorak je upečatljiv i za mene poseban.
Visokim curama s osebujnim grudima i još k tome preplanulim tenom, u ovom kupaćem kostimu vi ste kraljica plaže.
Materijal: 82% Poliester, 18% Spandex

KUPAĆI KOSTIM TERIKA
Ovaj kupaći kostim u svijetlo plavoj boji posebno me privukao zbog zanimljivog uzorka gornjeg i donjeg dijela. Ovo je kupaći kojem je donji dio brazilian cut koji je sve više popularan kod naših cura. Bez obzira na kroj meni se i dalje sviđa, iako nema šanse da bih obukla takvo nešto jer opet, ja sam majka.
Cijena kostima je 209,00 kn i u ponudi imaju razne boje.
Materijal: poliester, spandex


KUPAĆI KOSTIM svijetlo plavi
Stvarno imaju raznoliku ponudu kupaćih kostima baš za svakoga. Od jednostavnih, do šarenih, za cure s malim i velikim grudima, jedno-djelne, brazilian cut i još mnoge druge. Svakako bacite oko na Manzara stranicu a ako vam je zapeo neki kostim iz moje ponude slobodno ispod slike kliknite na link koji vas ravno vodi do tog kostima.
Nadam se da sam vam bar malo pomogla u izboru.

Kako su se vama svidjeli ovi kupaći kostimi?

** PR suradnja

4 komentara :

  1. ovaj kraljevsko plavi i ovaj zeleni s lančićima oko struka su apsolutno predivni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpuno se slažem...oba dva su, pogotovo plavi zaista predivni...

      Izbriši
  2. Uvijek se veselim kad kolegica blogerica ostvari neku dobru suradnju i jos to pretvori u odlican post. Moram priznati da sam vidjela kod nekih blogerica suradnicke tekstove s razlicitim brandovima nalik na top shop reklame, a tvoj mi je post bas onakav kalav treba biti . :D
    Svi badici koje si stavila mi se svidaju, posebno onaj plavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti kolegice... Ovo mi je prvi takvog tipa..nadam se da sam položila..hehhe...
      I meni je plavi naj...

      Izbriši