Stranice

Categories

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 21. travnja 2016.

ZOEVA KISTOVI ZA OČI_RECENZIJA

Ciao dragi moji,

     Već duže vremena želim ove kistove i napokon ih imam, ali imam samo set za oči, a voljela bih imati i cijeli set četkica za lice, ali to će još malo pričekati, bolje dane.
Inače Zoeva četkice možete kupiti jedino na njihovoj službenoj stranici (klik na link). Kistovi nisu toliko skupi kakva im je kvaliteta, ali meni je najveća muka dosta visoka poštarina ( oko 100-150 kn )
Imala sam sreće i naišla sam na jednu curu preko interneta, točnije na krpicama koja je prodavala cijeli set zajedno s pripadajućom torbicom. Set od 12 četkica za oči platila sam 490 kn bez poštarine. Eto, imala sam sreće a još prošla i jeftinije.
Četkice su u  jako dobrom stanju, kao nove, da ne znam gdje sam ih kupila mislila bih da su nove koliko su dobro očuvane, i kistovi i torbica. Bila sam presretna što ih napokon imam i od tada ih svaki dan koristim.
Mjesec dana već testiram ove kistove i odlučila sam o svakom kistu reći svoje mišljenje i na koji način ga koristim, pa krenimo:












322 BROW LINE
- kist namjenjen za popunjavanje obrva
- ovo je jedini kist koji ne koristim
- probala sam dva puta ali nikako se s njim ne snalazim, sada mi trenutno samo stoji
možda mu i dam još jednu priliku i nađem mu namjenu
ako imate koji prijedlog za njega slobodno mi pišite u komentarima



317 WING LINER
- kist za eyliner
- on je jedan od dražih  kistova, ali njega ne koristim samo za tuš već i za obrve
- inače koristim od Sigme kosi kist koji je puno tvrđi i bolji od ovog, ali kad je on prljav zamjenim ga s ovim







315 FINE LINER
- kist za eyliner
- probala sam par puta i ne ide
- dlake su mu prevelike,dugačke, i nemam kontrolu nad njim
- ovo je još jedan kist koji mi je manje drag, i trenutno mi samo stoji






230 LUXE PENCIL
- kist koji je meni savršeni za sitne popravke ili za nanos sjenila na donji dio oka, i za stavljanje highlightera u unutrašnji dio oka, ili za cut creas
- imam i od Sigme pencil četkicu koja je puno tvrđa od ove Zoevine
- odlična četkica koju obožavam i koristim svakodnevno









231 LUXE PETIT CREASE
- kist za nanošenje i blendanje sjenila
- ja ga najviše koristim za blendanje sjenila u pregibu
- upotrebljavam kad radim cut crease
- savršeno velik za blendanje sjenila na donjem djelu kapka






234  LUXE SMOKY SHADER
- kist za nanošenje sjenila
- i ovaj kist koristim svakodnevno
- iako je običan kist za nanošenje sjenila meni je najdraži od svih koji imam u kolekciji
- koristim ga i suhog i mokrog za nanos sjenila na pokretnom djelu kapka






237 DETAIL SHADER
- ovo je jedan od kistova koji najmanje koristim
- kist koji mi je potreban za sitne detalje
- najviše sam ga koristila za nanošenje crnog sjenila ispod donje linije oka
- još mu nisam našla primjenu







224 LUXE DEFINED CREASE
- ovaj kist kad sam ga prvi put probala i njime nanjela sjenilo u pregib kapka nije mi se toliko svidio
- čini mi se kao da kupi dosta proizvoda i da moram s njim biti oprezna
- nakon više puta uspjela sam ga zavoljeti
- najviše mi je potreban za definiranje pregiba i to radi savršeno







226 SMUDGER
- kist za razmazivanje sjenila ili olovke
- on kod mene ima više namjena
- odličan mi je za razmazivanje olovke ili tuša na donjem djelu oka
- i za stavljanje sjenila ispod oka je odličan
- čak i s njim stavljam highlighter ispod obrva,odlično radi svoj posao
- savršeno je mekan







228 LUXE CREASE
- ovo je kist za blendanje
- on je najveći i najpufastiji kist u kolekciji
- njega koristim za završno blendanje svih sjenila bez dodavanja dodatnog proizvoda, kao čist kist
- izuzetno mekan







227 LUXE SOFT DEFINER
- ovo je jedan od kistova koji je must have
- meni jedan od najdražih za blendanje i nanos sjenila
- najviše ga koristim na vanjskom djelu oka i za blendanje pregiba







142 CONCEALER BUFFER
- kist za korektor
- i posljednji kist, ali ne i manje važan
- njega sam namjerno ostavila za kraj jer je po meni ovo kist koji je najbolji u ovom setu
- to je must have kist bez kojeg ne mogu zamisliti svoju rutinu
- on jednostavno radi pri stavljanju korektora
- i za ispod očiju je dobar i za prekrivanje nepravilnosti, savršen kist










I to je to, savršeni kistovi za mene. Nadam se da ću uskoro nabaviti i za lice. Jako mi se sviđaju oni iz najnovije linije sa zlatnom drškom, mislim da je Volumen 2.
Svakako vam preporučam da kupite ove kistove, za koje vam garantiram da ćete biti zadovoljni.
Dobijete jako dobru kvalitetu za tu cijenu. Naravno uvijek će biti kistova koji vam se manje sviđaju, ali mislim da će vam većina biti dobra i korisna. Ako netko ima u planu ih naručivati neka mi se slobodno javi u komentar pa ćemo podijelit poštarinu, i oboje uštedjeti.
Ja ih imam već oko mjesec dana i već su oprani 6 puta i ni jedna jedina dlaka im nije ispala, i brzo se osuše.









Da li ste vi ikada isprobali Zoeva kistove? Imate li koji savjet kako koristite pojedini kist?

2 komentara :

  1. Ja prodajem Zoeva kistove, nove novcate, nikad korištene, ako vas zanima javite mi se na mail.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozz zanima me koji su kistovi
    Može foto?

    OdgovoriIzbriši