Stranice

Categories

SOCIAL MEDIA

ponedjeljak, 29. veljače 2016.

FLAWLESS BY SONYA_ CREME FUNDATION_FOREVER LIVING


Bok dragi moji :)

Eto mene opet, hehehe da vas malo davim, čitajući ovaj post.
Nikako od mene ne bih bilo u redu da ovaj proizvod ne objavim na svom blogu, jer zaslužuje jednu jako dobru recenziju.
Radi se o krem puderu linije  Sonya.
Koristim ovaj puder tek tjedan dana ali već imam podosta toga o njemu reći, pa krenimo onda na recenziju....





Krem puder dolazi u  čvrstom, praktičnom pakovanju, s unutarnje strane ima ogledalce koje će vam uvijek dobro doći, a ispod pudera podiže se poklopac gdje možete naći spužvicu kojom možete aplicirati puder.
Puder ima 7.grama i nadam se da će mi trajati par mjeseci.
Radi se o puderu koji je na prirodnoj bazi,tj. na bazi aloe vere s ostalim prirodnim sastojcima...:)   više o tome u nastavku....
Sonya je jedan od brendova koji se baziraju samo na proizvodima od aloe vere. Ja trenutno koristim i njihov serum i kremu, s kojima sam isto oduševljena, spremam i o njima pisati recenziju jer su me ti proizvodi zaista oduševili, pomogli su da moje lice napokon bude kako treba.
Sonya o ovom puderu kaže:
# Sonya cream fundation daje glatki, prirodni izgled kože, idealan je za sve tipove kože pa i za onu najosjetljiviju jer su njegovi sastojci potpuno prirodni i ne sadrže ulja.
Postoji 9 različitih nijansi i dolaze u rasponu hladnih i toplih nijansi.

Nijanse:

HLADNI TONOVI - 377 porcelain ( najsvjetlija nijansa )
                                    384 vanilla bisque ( srednje svjetla nijansa )
                                    383 natural beige
                                    378 rose beige ( hladno neutralna bež )
                                    379 sunset bige ( najtamnija nijansa )
TOPLI TONOVI -     385 sandy ( najsvjetlija nijansa toplog podtona )
                                    380 golden sun ( srednja svijtla nijansa )
                                    381 mocha ( tamnija nijansa )
                                    382 raisn ( najtamnija njansa toplog podtona )


slikano iz kataloga

Ja sam si kupila nijansu 383 natural beige, bilo bi mi više odgovarala mrvicu svjetlija nijansa, al šta je tu je, i s ovom uspjevam napraviti ono što mi odgovara, zato ga moram stavljati i po ušima i vratu da se  ne primjeti razlika, al nije strašno... Imam neutralni podton kože tako da moram miješati nijanse, žuti podton nikako mi  ne paše, izgledam bolesno,a  rozi mi već nekako odgovara.
Prvi put sam koristila puder na prirodnoj bazi. Jednom sam koristila mineralni puder Everydays minerals al mi nije baš odgovarao, tj nije mi se sviđalo kako izgleda na mojoj koži. Možda ga i ja nisam znala aplicirati da to izgleda kako treba, bilo je ono nekako brašnasto i ulazio mi je u borice, tako da sam odustala od njega
Za ovaj puder mogu reći sa sigurnošću da je najbolji puder koji sam ikad probala i rado ću ga kupiti i opet. Želja mi je još upotpunit kolekciju ovom predivnom prirodnom kozemtikom.
Sastojci ovog pudera su meni fancinantni. Toliko su dobri da osim što imamo proizvod za šminjkanje uz to i njeguje naše lice, ma savršenstvo. U ovih tjedan dana što ga koristim nisam dobila niti jedan jedini prištić, i lice mi se skoro pa u potpunosti očistilo.


Glavni sastojak kao što sam već napomenula je aloe vera koji je temelj za hidrataciju, mekšu i glatku kožu. Puder je pun antioksidativnih vitamina ( vit. A,C,E ) , morskih ekstrata te kamilice koji nam pomažu u zaštiti od vanjskih utjecaja, te njeguje i smiruje kožu.

Aloe vera i orhideja extrat zajedno u kombinaciji daju savršenu teksturu koja se lako stapa s kožom, te kožu ostavlja baršunastom, svilenkastom i daje nam besprijekoran izgled lica.
Vitamin E, koji je ovdje jedan od glavnih sastojaka pomaže nam povećati elastičnost kože, on omogućuje koži da diše i da djeluje prirodno.





Moji osobni dojmovi ovog pudera su:

Znači, moja koža je mješovita, T - zona je masna, a obrazi normalni. Nakon svakog pudera koji sam za sada koristila bih se zasijala nakon nekih 4-5 sati, obavezno blotanje.:(
Koža je osjetljiva na nove proizvode, čim stavim puder ili kremu koja mi ne odgovara eto odmah prištići. Trenutno je lice u dobrom stanju, još su malo vidljivi ožiljci od prištića kojih većinom imam na obrazima, bradi i ponešto na vratu.
Ovaj puder savršeno lako se nanosi, probala sam i sa spužvicom koja je pakovanju, i sa prstima, ali nekako sam se najbolje našla s b.blenderom.
Puder je na licu posve prirodan, znači nema osjećaja maske, uopće se ni ne vidi da ste nanjeli puder, ne zatvara pore, i ono meni najdraže nadogradiv što zanči da možete postići od laganog pa sve do jačeg prekrivanja. Probala sam ga i ne fiksirati ali nakon cca sat vremena uvukao mi se u fine linije po licu, najviše oko očiju,i na čelu što mi se nikako nije svidjelo.
Znači kad ga nanesem do željene prekrivenosti moram nanjeti završni puder, a trenutno koristim od Maca Fix powder u nijansi nw 20.
Nisam ga isprobavala najanjeti s primerom jer smatram da nema potrebe za tim.
Nakon 3 sata nošenja pudera, puder je i dalje na svom mjestu. Sve izgleda baš onako kako je i bilo kad sam ga nanjela, još se nisam zasijala.
Nakon nekih cca 7-8 sati primjećujem da mi se lagano t zona zamašćuje ali ništa pretjerano jako, (iznenađena sam )..malo blotanja i kao nova sam. Nakon radnog vremena (9sati),puder je i dalje na svom mjestu, nigdje ne primjećujem da se imalo skinuo..Tek nakon cca 12 sati već lagano primjećujem da polako blijedi, tu sam već skinula šminku i završila testiranje pudera.
Moje mišljenje je  da mi ne treba neki puder koji će na licu trajati 24 sata,ovih 12 sati pa i možda više meni je sasvim dovoljno..

Ocjena za ovaj puder je čista 5 

I preporučujem ga svima, sa svim tipovima kože i sa svim dobnim granicama, jednostavno savršenstvo.
Sonya osim krema i seruma, u ponudi ima još dekorativu, a to su:
maskare,duo sjenila za oči, olovka za oči, bb kreme, završni puder, mineralni puder, korektor u olovci s dvije strane, ruževi za usne, sjajila, olovke za usne i rumenila..
Koji god proizvod budem isprobala sa zadovoljstvom ću vam napisati recenziju.

Sigurno se pitate gdje ima za kupit liniju Sonya i koja je cijena ovog pudera?
Ja mislim da jedini koji imaju liniju Sonya je Forever Living (FLP ).
Kod nas u Hrvatskoj imaju samo dva ureda i to u Rijeci i Zagrebu. Da biste naručili ovaj ili bilo koji drugi proizvod morate naći osobu koja je kod njih učlanjena.
Ja sam kod njih učlanjena nešto manje od mjesec dana te sam počela koristit njihove proizvode koji se isključivo baziraju na aloe veri ( njihovom uzgoju i distibuciji ) i pčelinim proizvodima.
Ovo je već sada druga tema, tema za drugi post koji vam isto tako imam u planu napisati.

Da se mi vratimo na ovaj puder, znači 7 grama pudera iznosi meni kao članu oko 220kn.
Ako je itko od vas zainteresiran za njegovu kupnju slobodno mi se javite putem facebooka u inbox pa ćemo se dogovoriti.
Nadam se da ste uživali u čitanju,da vas nisam previše umorila, i k tome nadam se da će te bar jednom isprobati ovu liniju, jer ja je zovem savršenstvom.

Jeste li vi ikada probali bilo koju prirodnu kozmetiku? I koliko vas je oduševila?
Pišite mi u komentare o tomu.




Do idućeg posta šaljem vam velike pozdrave....kisssss

Nema komentara :

Objavi komentar